Anunt important in vederea aplicarii masurilor pentru impiedicarea raspandirii infectiei cu noul coronavirus – covid-19

Anunt important in vederea aplicarii masurilor pentru impiedicarea raspandirii infectiei cu noul coronavirus – COVID-19, se stabilesc urmatoarele masuri:

SE RESTRICTIONEAZA ACCESUL IN SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI BREAZA, JUDETUL BUZAU.

Maxim 3 persoane pot intra la receptia instalata la intrarea in institutie unde pot formula cereri, pot depune documente, pot solicita informatii sau pot face plati. Interactiunea cu personalul primariei se va face strict in acest fel.

Cetatenii pot transmite cereri, documente, pot solicita informatii la tel. 0238511501, fax. 0238511738 sau pe e-mail : primaria_breazabz @yahoo.com.

PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR CU BONIFICATIE S-A PRELUNGIT PANA LA DATA DE 30.06.2020. SE SUSPENDA APLICAREA TAXEI DE URGENTA.

Plata taxelor si impozitelor locale CU CASH se fac tot prin solicitare la receptia instalata la intrarea in institutie, urmand ca pentru obtinerea documentelor doveditoare ale platii si eventual restul la suma de plata, persoanele sa astepte in afara institutiei.

PLATILE SE POT FACE SI IN CONTURILE PRIMARIEI SPECIFICATE ÎN ACEASTĂ PAGINĂ – CLICK AICI.

IN CAZUL ACTIVITATII DE STARE-CIVILA cererile (in care se va mentiona si un numar de teleon sau un e-mail) impreuna cu documentele in original se lasa la receptia instalata la intrarea in institutie, iar dupa solutionare cetatenii vor fi contactati in vederea ridicarii documentelor.

PENTRU AUTORIZATIILE DE CONSTRUIRE/DESFIINTARE se va proceda in mod similar.

IN CAZUL ACTIVITATII DE INCASARE A TAXELOR PENTRU SERVICIUL DE SALUBRIZARE SI ALIMENTARE CU APA incasarile se vor face la sediul primariei sau in conturile afisate alaturat. Se suspenda activitatea de teren in cadrul serviciului de alimentare cu apa, precum si cea de citire a indexului apometrelor, astfel incat se va prelua citirea de la cetateni sau se va face estimarea consumului.

IN CAZUL ACTIVITATII DE INMATRICULARE/RADIERE MIJLOACE DE TRANSPORT documentele se transmit PENTRU VERIFICARE pe e-mailul institutiei in atentia d-rei. Ionita Simona Elena sau aceasta poate fi contactata telefonic la nr. 0727186315, care le va analiza si va contacta persoanele interesate pentru finalizarea demersurilor.

Avand in vedere masurile luate de AJOFM Buzau pentru evitarea raspandirii CORONAVIRUS va aducem la cunostinta urmatoarele:
– SOMERII INDEMNIZATI PROGRAMATI LA VIZA LUNARĂ SE CONSIDERĂ AUTOMAT PREZENȚI IN LUNA MARTIE, URMAND A SE PREZENTA IN PERIOADA 21-23 APRILIE 2020, CONFORMA GRAFICULUI AFISAT LA SEDIUL FIECAREI AGENTII LOCALE
– PERSOANELE BENEFICIARE DE AJUTOR SOCIAL CONFORM LEGII NR.416/2001 SI CARE AU FOST PROGRAMATE LA VIZA SEMESTRIALĂ IN INTERVALUL 12-31 MARTIE SE CONSIDERĂ AUTOMAT PREZENȚI, URMAND A SE PREZENTA PESTE 6 LUNI CONFORM GRAFICULUI AFISAT LA SEDIUL FIECAREI AGENTII LOCALE

Pentru a putea implementa aceasta masura va rog sa ne sprijiniti prin anuntarea beneficiarilor de ajutor social din localitatea dvs. sa nu se mai deplaseze la sediile AJOFM Buzau, in luna Martie urmand a fi operate vizele automat.
– PENTRU PERSOANELE CARE SOLICITĂ RECOMANDĂRI DE LOC DE MUNCĂ (REPARTIȚII) SAU CARE VOR SA DEPUNA DOSARE DE SOMAJ INDEMNIZAT – SE VA RESTRICTIONA ACCESUL IN INCINTA INSTITUTIEI – SE VOR PRELUA DOCUMENTELE LA USA INSTITUTIEI DE CATRE UN ANGAJAT AJOFM!

În contextul pandemiei COVID-19, conducerea AGENȚIEI DE PLĂȚI ȘI INTERVENȚIE PENTRU AGRICULTURĂ (APIA) A LUAT DECIZIA DE A SUSPENDA primirea cererilor unice de plată, începând cu data de 16 martie 2020, până pe 6 aprilie 2020, iar în funcție de evoluția virusului va lua măsurile care se impun. Activitatea agenției se va desfășura în continuare normal, dar va fi evitat contactul direct cu publicul.

PLATILE SE POT FACE SI IN CONTURILE PRIMARIEI SPECIFICATE ÎN ACEASTĂ PAGINĂ – CLICK AICI.